Over ons

De Blokwhere is een katholieke basisschool die valt onder het bestuur van de Stichting Katholiek Onderwijs Volendam, zoals alle andere scholen in Volendam. Wij streven er op onze school naar om een veilige (leer) omgeving te creëren voor de kinderen waarbinnen ze zich optimaal kunnen ontplooien. Ieder kind is uniek en onze leerkrachten proberen de ondersteuning zo goed mogelijk aan te passen op de behoefte van het kind.

Wanneer een kind voor het eerst naar school gaat is dit niet alleen voor het kind een spannende gebeurtenis, maar ook voor de ouders en/of verzorgers. U vertrouwt ons de zorg voor uw kind toe. Wij zullen er alles aan doen om uw kind zo goed mogelijk te ondersteunen. Wij zorgen voor een positieve en veilige leeromgeving waar binnen uw kind kan groeien.

Wilt u meer weten over de geschiedenis van de Blokwhere? Neem een kijkje op onze geschiedenis pagina.