Overblijven

Op de Blokwhere bestaat de mogelijkheid om uw kind op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag te laten overblijven. Uw kind eet dan samen met andere kinderen en de overblijfouders zijn meegebrachte brood. Na het eten mogen de kinderen binnen of buiten spelen.

Kosten en aanmelden

De kosten voor het overblijven bedragen € 1,75. U kunt uw kind heel gemakkelijk aanmelden voor het overblijven via www.mijntso.nl/blokwhere. De inlogcode is: 13FKBr4w. Hierop kunt u uw kind aanmelden voor het overblijven.

Afmelden

Wanneer uw kind niet naar de overblijf komt i.v.m. ziekte etc. dan moet u het kind, op de overblijfdag, voor 10:00 uur afmelden via MijnTSO. Wanneer dit niet of niet op tijd gebeurt worden de kosten toch berekend. Iedere maand ontvangt u de factuur via e-mail.

Aanmelden als overblijfouder

De coördinerende ouders hopen dat ouders van deelnemende kinderen willen meehelpen. U wordt dan in overleg ingeroosterd voor een overblijfbeurt.